Komentarze

Łączna liczba komentarzy: 37, Stron:   1 2 3 4

Rusinowo - spokojna miejscowośc w pobliżu bardziej hałaśliwego Jarosławca i Darłowa. Dla mnie idealnie, odpoczynek w ciszy i spokoju, na plazy brak tłumu turystów. Jeżeli jednak zatęsknisz za rozrywką , Jarosławiec jest bardzo blisko. Bajkowy Zakatek to super miejsce na odpoczynek z dziecmi ... i nie tylko. Dużo wolnej i zadbanej przestrzeni, plac zabaw, boiska, korty i baseny - super atrakcje :-), nie wspominając już o wieczornym ognisku na specjalnie do tego przygotowanym miejscu. Domki wyposażone w pełni, czysto, niczego nie brakowało. Goraco polecam (12.07.2014)

Idealne miejsce na wypoczynek, cisza, spokój no i przestrzeń. W Bajkowym Zakątku, jest po prostu bajkowo:). Zdjęcia i opis nie są w niczym przesadzone dokładnie oddają rzeczywistość, nic dodać nic ująć. Nie dziwię się, że ludzie tu wracają, my też z pewnością jeszcze tam pojedziemy. Serdeczne pozdrowienia dla pani Eli i pana Adama. Dziękujemy za mile spędzony czas:)

Byliśmy rok temu i przyjeżdżamy w tym roku ponownie.
Czyste, obszerne domki, dobrze wyposażone. Duży teren na którym dzieci mają gdzie się wybiegać, ale i są na widoku. Cisza, spokój. kilometr za ośrodkiem conajmniej 2 kuchnie z obiadami gdzie można smacznie zjeść. Plaża spacerkiem blisko, wokół jest gdzie spacerować czy jeździć na rowerze. Niedaleko w Jarosławcu bardzo dobra ale niewielka stadnina koni, oferuje naukę jazdy czy przejażdżki nad morzem. Na terenie ośrodka basen więc w dni gdy morze jest chłodniejsze można się kąpać w basenie.

Przepiękny, spokojny zakątek. Tam naprawdę się wypoczywa.
Byliśmy w tym roku w połowie lipca i za rok też przyjedziemy.
Teren do zabawy i rekreacji wręcz stworzony do wypoczynku rodziny.
Domki wyposażone, baseny dla najmłodszych i starszych utrzymane w czystości, kort tenisowy, place do gry w koszykówkę, siatkówkę, piłkę nożną, przyrządy do fitnesu, wszystko zadbane.
Z rana świeże pieczywo, słodkie bułki. Wieczorem świeża wędzona rybka.
Z czystym sumieniem polecam ten "zakątek"
Marcin z rodziną.

Bajkowy zakątek to raj na ziemi .Byliśmy tam w ubiegłym roku i już planujemy wyjazd na te wakacje . Są tam wspaniałe warunki do odpoczynku i rekreacji .Są zadbane i kompletnie wyposażone domki ,przestronne place zabaw i świetlica dla dzieci ,korty ,boiska ,baseny dla dzieci i dorosłych ,siłownia , zadaszone miejsce na grilla oraz wiele innych atrakcji .Byliśmy pod koniec lata ,a oprócz plaży korzystaliśmy z darów natury tego regionu . Zbieraliśmy owoce rokitnika ,jeżyn ,róży oraz grzyby .Mieliśmy możliwość zakupu mleka ,sera i wspaniałego miodu u miejscowych gospodarzy. Zakątek oferuje też rowery i mieliśmy możliwość zwiedzić pobliskie okolice i ośrodki wczasowe .Stwierdziliśmy ,że " nasz " Bajkowy zakątek jest super .Odpoczęliśmy na maxa .Ale wyjątkową i niepowtarzalną atmosferę tego miejsca tworzą jego właściciele - pani Ela i pan Adam .Dbają ,by ich wczasowicze dobrze odpoczęli i poprawili swoją kondycję .

Wir waren schon zweimal innerhalb von 5 Jahren bei Ela&Adam. Es war wirklich toll und wir planen dieses Jahr wieder zu kommen.
Grüße an die Besitzer
Elke, Andreas und Kinder :-))

W "Bajkowym Zakątku" spędziliśmy wiele niezapomnianych chwil. Byliśmy tam siedem razy, więc z czystym sumieniem możemy powiedzieć, że jest to miejsce, do którego się wraca.
Nie jest to ośrodek jakich wiele. To miejsce niezwykłe. Kiedy myślimy - "Bajkowy Zakątek" przed oczami mamy momentalnie kolor zielony. Zieleń, spokój, cisza i bardzo dużo wolnej przestrzeni. Dwa baseny, kort tenisowy, siłownia, bezpieczny plac zabaw i wszelakie boiska - to wszystko znajduje się na terenie ośrodka. Domki - czyste i kompletnie wyposażone. Plaża niedaleko, a kiedy pójdzie się nieco dalej brzegiem morza znaleźć można tak rzadko dzisiaj spotykane zupełnie dzikie i puste plaże.
Reasumując - miejsce godne polecenia.